...В
ик
он
ує
ть
ся
...

Допомога та інструкції

Робота з електронно-цифровим підписом (інструкція для покупців та продавців)
Заявка та участь в онлайн-торгах (інструкція для покупця)
Реєстрація та керування обліковим записом
Керування лотами (інструкція для продавця)
Заявка та участь в традиційних торгах (інструкція для покупця)

Робота з електронно-цифровим підписом (інструкція для покупців та продавців)

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) використовується фізичними і юридичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили, рівній юридичній силі документа на паперовому носії, підписаного власноручним підписом правомочної особи і скріплений печаткою.

Використання систем електронного документообігу із застосуванням ЕЦП істотно прискорює проведення численних комерційних операцій, скорочує об'єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, поданням звітності у контролюючі органи, отриманням довідок від різних держустанов та іншим.

Використання ЕЦП відбувається завдяки взаємодії з АЦСК «MASTERKEY», який успішно пройшов сертифікацію на відповідність діяльності центра з надання послуг ЕЦП вимогам міжнародного стандарту системи менеджменту якості ISO / IEC 9001:2008 і вимогам міжнародного стандарту з інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2005.

Підписання документу проходить в кілька стадій:

1. Створення документу. Цю стадію виконує Біржа. Генерується docx документ і зберігається на нашому сервері.

2. Завантаження документу на сервер АЦСК. Всі дії пов'язані з підписанням будуть виконуватись на сервері АЦСК.

3. Підписання документу з боку Біржі. Біржа накладає первинний підпис та печатку при підписанні договору. Після виконнання цієї операції у покупців та продавців з'явиться можливість відписувати пакет документів. 

NB: Біржа підписує лише договір. Специфікація і протокол відписуються без підпису Біржі в довільному порядку.

4. Підписання пакету документів з боку клієнтів. Підписання відбувається в довільному порядку.

5. Отримання пакету документів з сервера АЦСК відбувається після накладення всіх необхідних підписів та печаток.

6. Посилання на пакет документів. Після отримання пакету документів у клієнтів з'являється можливість завантажити його на свій персональний комп'ютер.

Перегляд документа, та перевірка факту підписання проводиться в програмі Microsoft Windows Word 2010 з використанням додатку Арт-офіс. Цей додаток безкоштовний. Арт-офіс доступний за даним посиланням